Перейти к содержанию

Sensais

Очередь
  • Постов

    13
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Достижения Sensais

Пользователь

Пользователь (2/3)

0

Репутация

  1. да забыл про маршрутизатор((((
  2. На локальной машине все работает А на сервере с маршрутизатором не хочет какие там потры на какой протикол идут?
  3. качал ту сборку отсюда
  4. все скачал разархивировал подключил к базе запустил все в порядке захожу на сервер.... ввожу логин пароль дальше загрузка выбор сервера hercules(0) и все
  5. А клиент под него какой? а то тоже самое(((
  6. я не настролько тупой) А можете скинуть сервер рабочий или конфиги а то 3ий день сижу над сервером колдую не могу понять что с ним дальше логина не хочет конектитть
  7. все заккоментировал у меня network.conf вообще нету не на геркулесе не на атхене
  8. Коннект на логин сервер идет а дальше не хочет у меня network.conf вообще нету не на геркулесе не на атрее
  9. Сейчас попробую Неа не хочет
  10. //-------------------------------------------------------------- // Configuration Info //-------------------------------------------------------------- // Interserver communication passwords, set in account.txt (or equiv.) userid: s1 passwd: p1 // Character Server IP // The map server connects to the character server using this IP address. // NOTE: This is useful when you are running behind a firewall or are on // a machine with multiple interfaces. char_ip: 192.168.88.3 // The map server listens on the interface with this IP address. // NOTE: This allows you to run multiple servers on multiple interfaces // while using the same ports for each server. //bind_ip: 192.168.88.3 // Character Server Port char_port: 6121 // Map Server IP // The IP address which clients will use to connect. // Set this to what your server's public IP address is. map_ip: 192.168.88.3 // Map Server Port map_port: 5121 //Time-stamp format which will be printed before all messages. //Can at most be 20 characters long. //Common formats: // %I:%M:%S %p (hour:minute:second 12 hour, AM/PM format) // %H:%M:%S (hour:minute:second, 24 hour format) // %d/%b/%Y (day/Month/year) //For full format information, consult the strftime() manual. //timestamp_format: [%d/%b %H:%M] //If redirected output contains escape sequences (color codes) stdout_with_ansisequence: no //Makes server output more silent by ommitting certain types of messages: //1: Hide Information messages //2: Hide Status messages //4: Hide Notice Messages //8: Hide Warning Messages //16: Hide Error and SQL Error messages. //32: Hide Debug Messages //Example: "console_silent: 7" Hides information, status and notice messages (1+2+4) console_silent: 0 //Where should the map data be read from? map_cache_file: db/map_cache.dat //Where should all database data be read from? db_path: db // Enable the @guildspy and @partyspy at commands? // Note that enabling them decreases packet sending performance. enable_spy: no // Read map data from GATs and RSWs in GRF files or a data directory // as referenced by grf-files.txt rather than from the mapcache? use_grf: no // Console Commands // Allow for console commands to be used on/off // This prevents usage of >& log.file console: off // Database autosave time // All characters are saved on this time in seconds (example: // autosave of 60 secs with 60 characters online -> one char is saved every // second) autosave_time: 300 // Min database save intervals (in ms) // Prevent saving characters faster than at this rate (prevents char-server // save-load getting too high as character-count increases) minsave_time: 100 // Apart from the autosave_time, players will also get saved when involved // in the following (add as needed): // 1: after every successful trade // 2: after every vending transaction // 4: after closing storage/guild storage. // 8: After hatching/returning to egg a pet. // 16: After successfully sending a mail with attachment // 32: After successfully submitting an item for auction // 64: After successfully get/delete/complete a quest // NOTE: These settings decrease the chance of dupes/lost items when there's a // server crash at the expense of increasing the map/char server lag. If your // server rarely crashes, but experiences interserver lag, you may want to set // these off. save_settings: 127 // Message of the day file, when a character logs on, this message is displayed. motd_txt: conf/motd.txt // When @help or @h is typed when you are a gm, this is displayed for helping new gms understand gm commands. help_txt: conf/help.txt help2_txt: conf/help2.txt charhelp_txt: conf/charhelp.txt // Scripts import: npc/scripts_main.conf // Maps: import: conf/maps_athena.conf import: conf/import/map_conf.txt делал все по гайдам а клиент 14.1 атрея рева 15228 и геркулес 14.1
  11. Ребят помогите пожалуйста. не могу понять почему не заходит на сервер. дохожу до выбора названия сервера дальше выбираю его идет загрузка и соеденение не установлено.... Ошибок базе нету.
×
×
  • Создать...
Яндекс.Метрика