Перейти к содержанию

Рекомендуемые сообщения

Народ, много прочитал и не нашол как установить КэшШоп на сервер. Подскажите, спасибо...

УМРИ :angry:

О_о что ето за ответ, ответьте нормально!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты


** Define a shop/cashshop NPC.

-%TAB%shop%TAB%<NPC Name>%TAB%<sprite id>,<itemid>:<price>{,<itemid>:<price>...}
<map name>,<x>,<y>,<facing>%TAB%shop%TAB%<NPC Name>%TAB%<sprite id>,<itemid>:<price>{,<itemid>:<price>...}

/*
This will define a shop NPC, which, when triggered (which can only be done by
clicking) will cause a shop window to come up. No code whatsoever runs in shop
NPCs and you can't change the prices otherwise than by editing the script
itself. (No variables even exist at this point of scripting, so don't even
bother trying to use them.)

The item id is the number of item in the 'item_db.txt' database. If Price is set
to -1, the 'buy price' given in the item database will be used. Otherwise, the
price you gave will be used for this item, which is how you create differing
prices for items in different shops.

Since trunk r12264 you can alternatively use "cashshop" in place of "shop"
to use the Cash Shop interface, allowing you to buy items with special points
(Currently stored as account vars in global_reg #CASHPOINTS and #KAFRAPOINTS.)
This type of shop will not allow you to sell items at it, you may only
purchase items here. The layout used to define sale items still count, and
"<price>" refers to how many points will be spent purchasing the them.
*/

Изменено пользователем friimq
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты


** Define a shop/cashshop NPC.

-%TAB%shop%TAB%<NPC Name>%TAB%<sprite id>,<itemid>:<price>{,<itemid>:<price>...}
<map name>,<x>,<y>,<facing>%TAB%shop%TAB%<NPC Name>%TAB%<sprite id>,<itemid>:<price>{,<itemid>:<price>...}

/*
This will define a shop NPC, which, when triggered (which can only be done by
clicking) will cause a shop window to come up. No code whatsoever runs in shop
NPCs and you can't change the prices otherwise than by editing the script
itself. (No variables even exist at this point of scripting, so don't even
bother trying to use them.)

The item id is the number of item in the 'item_db.txt' database. If Price is set
to -1, the 'buy price' given in the item database will be used. Otherwise, the
price you gave will be used for this item, which is how you create differing
prices for items in different shops.

Since trunk r12264 you can alternatively use "cashshop" in place of "shop"
to use the Cash Shop interface, allowing you to buy items with special points
(Currently stored as account vars in global_reg #CASHPOINTS and #KAFRAPOINTS.)
This type of shop will not allow you to sell items at it, you may only
purchase items here. The layout used to define sale items still count, and
"<price>" refers to how many points will be spent purchasing the them.
*/

не понятно, я так понял ты про нпц, я всмисле квадратик кэш шопа около карты, помогите, спасибо

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

не понятно, я так понял ты про нпц, я всмисле квадратик кэш шопа около карты, помогите, спасибо

Используй Ragexe вместо RagexeRE

и, если не ошибаюсь в ..db/item_cash_db2.txt добавь свои предметы.

  • Upvote 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

не понятно, я так понял ты про нпц, я всмисле квадратик кэш шопа около карты, помогите, спасибо

Используй Ragexe вместо RagexeRE

и, если не ошибаюсь в ..db/item_cash_db2.txt добавь свои предметы.

спасибо и сам розобрался, обновил версию клиент в добавок

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 года спустя...

Подскажите кто знает как изменить в кеш шопе(Cash Shop) что бы шмотки подорвались не за кредиты а за тцг??:ph34r::mellow:

Изменено пользователем <HTML>
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

×
×
  • Создать...
Яндекс.Метрика