Перейти к содержанию

Рекомендуемые сообщения

- script mobevent -1,{
monster "prontera.gat",0,0,"Monster",1521,144,"mobevent::OnMobDeath";
OnMobDeath:
disbottom "Ты убил монстра, вот тебе поинт";
set cashpoint,CASHPOINT + 1;

Как сделать проверку монстров на локации и сделать если там монстров меньше 50 вызывает ещё 100 таких же.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

*mobcount("<map name>","<event label>")

This function will count all the monsters on the specified map that have a given

event label and return the number or 0 if it can't find any. Naturally, only

monsters spawned with 'monster' and 'areamonster' script commands can be like

this.

However, apparently, if you pass this function an empty string for the event

label, it should return the total count of normal permanently respawning

monsters instead. With the current dynamic mobs system, where mobs are not kept

in memory for maps with no actual people playing on them, this will return a 0

for any such map.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

if(mobcount("prontera","mobevent::OnMobDeath")<50){
monster "prontera.gat",0,0,"Mob",1521,144,"mobevent::OnMobDeath";

Вот так???

Изменено пользователем МастерОк
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

×
×
  • Создать...
Яндекс.Метрика