Перейти к содержанию

Рекомендуемые сообщения

~/ra/src/map/config/renewal.h

Закомментить строки про RENEWAL. Получится примерно так:

// Copyright (c) rAthena Dev Teams - Licensed under GNU GPL
// For more information, see LICENCE in the main folder
#ifndef _CONFIG_RENEWAL_H_
#define _CONFIG_RENEWAL_H_

/**
* rAthena configuration file (http://rathena.org)
* For detailed guidance on these check http://rathena.org/wiki/SRC/map/config/
**/

/**
* @INFO: This file holds general-purpose renewal settings, for class-specific ones check /src/map/config/Skills folder
**/

/// game renewal server mode
/// (disable by commenting the line)
///
/// leave this line to enable renewal specific support such as renewal formulas
//#define RENEWAL

/// renewal cast time
/// (disable by commenting the line)
///
/// leave this line to enable renewal casting time algorithms
/// cast time is decreased by DEX * 2 + INT while 20% of the cast time is not reduced by stats.
/// example:
/// on a skill whos cast time is 10s, only 8s may be reduced. the other 2s are part of a
/// "fixed cast time" which can only be reduced by specialist items and skills
//#define RENEWAL_CAST

/// renewal drop rate algorithms
/// (disable by commenting the line)
///
/// leave this line to enable renewal item drop rate algorithms
/// while enabled a special modified based on the difference between the player and monster level is applied
/// based on the http://irowiki.org/wiki/Drop_System#Level_Factor table
//#define RENEWAL_DROP

/// renewal exp rate algorithms
/// (disable by commenting the line)
///
/// leave this line to enable renewal item exp rate algorithms
/// while enabled a special modified based on the difference between the player and monster level is applied
//#define RENEWAL_EXP

/// renewal level modifier on damage
/// (disable by commenting the line)
///
// leave this line to enable renewal base level modifier on skill damage (selected skills only)
//#define RENEWAL_LVDMG

/// renewal cast time variable cast requirement
///
/// this is the value required for no variable cast-time with stats.
/// formula: (DEX * 2) + INT
/// default: 530
//#define RENEWAL_CAST_VMIN 530

/// renewal enchant deadly poison algorithm
///
/// leave this line to enable the renewed EDP algorithm
/// under renewal mode:
/// - damage is NOT increased by 400%
/// - it does NOT affect grimtooth
/// - weapon and status ATK are increased
//#define RENEWAL_EDP

#endif // _CONFIG_RENEWAL_H_

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не нашел... Там часть параметров в конфигах настраивается, но без этих правок не все будет. Ах-да... папку npc/mobs еще из eA надо взять ) А то в rA мобы спавнятся как в реневале...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...
  • 3 года спустя...

А возможно ли отключить реневал что бы при этом отключились реневал карты и мобы автоматам?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

У тебя в папке нпц есть доп. папки - re и pre-re. В зависимости от того, включена ли настройка Реневала выбирается нужная папка. Должны монстры и локации переключатся.

  • Upvote 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

×
×
  • Создать...
Яндекс.Метрика