Перейти к содержанию

Реально ли?


hakilo

Рекомендуемые сообщения

Реально ли в вещь засунуть такие фукции как:

@petrename в простую вещь ?) что бы когда открываешь сработала эта команда,если да то как?))

{ set Zeny,Zeny+rand(1000,10000); } - зени, а команду как запулить ?)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А как ты хочешь чтобы она срабатывала? Когда вещь юзаешь, то @petrename действовал КАК ты хочешь, или как введет игрок?

Если первый вариант, то можно в принципе через atcommand "@petrename NAME"; , если второй вариант то через getpetinfo

Кусочек из дока

*getpetinfo(<type>)

This function will return pet information for the pet the invoking character

currently has active. Valid types are:

0 - Unique pet ID number as stored by the char server and distinguishing it

from all other pets the characters actually have. This value is currently

useless, at most you can use it to tell pets apart reliably.

1 - Pet class number as per 'db/pet_db.txt' - will tell you what kind of a pet it

is.

2 - Pet name. Will return "null" if there's no pet.

3 - Pet friendly level (intimacy score). 1000 is full loyalty.

4 - Pet hungry level. 100 is completely full.

5 - Pet rename flag. 0 means this pet has not been named yet.

6 - Pet level

Изменено пользователем Flash
  • Upvote 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

×
×
  • Создать...
Яндекс.Метрика